هرجای ایران که باشی ما همراه شماییم

تا مدیریت پیج اینستاگرام شما را بر عهده بگیریم 

مدیریت پیج اینستاگرام - استار پلن

جایی باشید که مشتریان شما هستند

مردم به طور متوسط تقریباً 2 ساعت در روز را در برنامه اینستاگرام سپری می کنند. شما با حضور و فعالیت در اینستاگرام به آنها اجازه میدهید تا با شغل و نام تجاری شما آشنا شوند

ثبت درخواست مشاوره رایگان

کافيست شماره تماس خود را وارد کنيد تا همکاران ما در سریع ترین زمان با شما تماس بگیرند.

[gravityform id=”2″ title=”false” description=”false”]

چرا میگیم به ادمین اینستاگرام احتیاج دارید ؟

سه تا دلیل مهم داره:

ظاهر پیج اینستاگرام می تواند تأثیر بسزایی در جذب بیشتر مشتری و رونق کسب و کار داشته باشد و اهمیت طراحی یک صفحه ، جذاب و مشتری پسند بر هیچکس پوشیده نیست. . 

این نکته را همواره در نظر داشته باشید که صفحه اینستاگرام در واقع به نوعی شناسنامه ای از شغل شما می باشد. زیرا هر فردی که برای اولین بار و به هر دلیلی با شغل شما آشنا می شود، در مورد صفحه اینستاگرام شما سوال میکند!

مقرون به صرفه بودن مدیریت پیج اینستاگرام ، شما با صرف هزینه یک کارمند یک تیم طراحی حرفه ای را برای خود بکار گرفته اید و این یعنی صرفه جویی در وقت و هزینه!

با استارپلن لذت تفاوت در اوج بودن را تجربه کنید….

heart 2
heart q

شما کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. اجازه دهید در مدیریت پیج اینستاگرام به شما کمک کنیم.

مدیریت زمان بسیار مهم است، زیرا به شما کمک می‌کند روی کار خود را به صورت حرفه‌ای مدیریت کنید تا بتوانید وظایف کاری را بدون به خطر انداختن تعادل بین کار و زندگی خود انجام دهید.

با محول‌ کردن کارها به دیگران، زمان خود را برای انجام کارهایی که در آن‌ها بهترین هستید، آزاد می‌کنید.

شما می توانید شاهد رشد فروش، آگاهی از برند و طرفدارن خود باشید و در عین حال به اداره تجارت خود و انجام کاری که دوست دارید ادامه دهید. 
اینجاست که ما به شما کمک میکنیم.
بسته مدیریت پیج اینستاگرام استار پلن، مدیریت بدون نگرانی اکانت اینستاگرام شما را ارائه می دهیم. ما یک حساب کاربری با دنبال کنندگان شما ایجاد می کنیم، محصولات و خدمات شما را در اینستاگرام تبلیغ می کنیم، فالوور های شما را به مشتریان وفادار تبدیل می کنیم، و کسب و کار شما را به صورت ارگانیک توسعه می دهیم.

مخاطبان واقعی شما را شناسایی و صدای کسب و کارتان را به گوش آنها میرسانیم

مشتریان مدیریت پیج اینستاگرام ما

hakim old1
hakim new1
pakan new
pakan old
pazoki old1
pazoki new1

نکته مهم تا بتوانید مشتریان بیشتری برای خودتان جذب کنید

تابحال برایتان پیش آمده که طراحی پیج اینستاگرامی نظرتان را به حدی جلب کند که دوست داشته باشید باشید آنرا فالو کنید؟

از خودتان پرسیده اید که چه چیزی توانسته توجه شما را تا این اندازه به خود جلب کند؟

“هدف اصلی ما از طراحی پیچ اینستاگرام شما یک مدل طراحی خاص است تا محبوبیت بیشتر و در نهایت مشتری بیشتری دریافت کنید”

hand

چرا استارپلن را برای ادمین پیج اینستاگرام خود انتخاب کنیم؟

اینستاگرام دنیای عکس ها و ویدیوهای جذاب است! کاربر وقتی این اپلیکیشن را روی دستگاه موبایل خود باز میکند انتظار دیدن تصاویر خوش آب و رنگ، با کیفیت، جذاب و خلاقانه دارد، از طرفی رقابت کسب و کارهای مختلف در این فضا هر روز بیشتر از دیروز میشود، در واقع اگر در نگاه اول صفحه اینستاگرام شما جذابیت کافی را نداشته و به قول معروف به چشم مخاطب نیاید! خیلی سریع از پیج شما خارج شده و پیج خوش آب و رنگ رقیب شما را باز می‌کند! همین قدر بی رحمانه!! بنابراین عاقلانه ترین کار این است که با صرف کمی زمان و هزینه بیشتر به جای تولید محتوای بی کیفیت و تصاویر استوک، با تولید محتوای جذاب و حرفه ای مخاطب را در صفحه خود میخکوب کرده و آن ها را به مشتری دائمی خود تبدیل کنید. ما برای مدیریت پیج اینستاگرام شما خلاق و مسئولیت پذیرترین اعضا را در بخش سوشیال مدیا گرد هم آوردیم و این اطمینان را به شما می‌دهیم که برای معرفی خدمات و محصولات شما به شکل کاملا حرفه ای تمامی تلاشمان را به کار میگیریم و به صوت 24 ساعته پشتیبان شما هستیم. 

آموزش بازاریابی دیجیتال

مسیر موفقیت و رشد شما با یادگیری آغاز می‌شود

 

چگونه یک برند محبوب در اینستاگرام داشته باشیم؟

star banner