nice 1

فعال کردن موزیک اینستاگرام چطوره ؟

استیکر آهنگ اینستاگرام یکی از بخش های اینستاگرام هستش که در میان امکانات استوری قرار داره . خصوصیت موزیک‌ به کاربران‌ این امکان‌ رو میده تا موزیک مورد‌ علاقه‌ی خودتون رو با عالی ترین کیفیت‌ به استوریتون اضافه‌ کنید‌ .

این ویژگی تنها تو 7 کشور‌ آمریکا ، انگلیس ، استرالیا ، نیوزیلند ، فرانسه ، آلمان و سوئد فعال‌ هستش و برای باقی کشور‌ها‌ در دسترس نخواهد بود . منتها با توجه‌ به علاقه‌ی کاربر‌ها‌ به این ویژگی ، ما راه های فعال کردن موزیک اینستاگرام را در این نوشته آموزش‌ داده‌ایم .

چنانچه هنوز نمی دونید چگونه میشه به این استیکر معروف دسترسی پیدا‌ کنید‌ ، با مقاله آموزشی روش فعال‌ سازی موزیک‌ اینستاگرام همراه ما باشید .

استیکر موزیک اینستاگرام چیست؟

چنانچه استیکر آهنگ برای شما فعال‌ نباشد ، شاید سوالی که در ذهن‌ دارید این خواهد بود که استیکر موزیک‌ چه چیزی است ؟ استیکر موزیک‌ یک خصوصیت جذاب‌ در قسمت استوری اینستاگرام می باشد که با استفاده‌ از آن قادر خواهید بود روی تصویر ها و ویدئوهایی که در استوری آپلود‌ می‌کنید آهنگ قرار دهید . آن هم با کیفیت‌ واقعی ! از طرفی قادر خواهید بود متن‌ آهنگی را که انتخاب‌ کرده‌اید ، با فونتهای خوشگل روی تصویر و یا ویدئو قرار دهید .

نحوه فعال کردن موزیک اینستاگرام!

چطور قابلیت‌ آهنگ را برای اینستا فعال‌ کنیم ؟ چگونه‌ استیکر موزیک‌ اینستاگرام را کارآمد کنیم ؟ نحوه‌ فعال‌ سازی موسیقی اینستاگرام چیست‌ ؟

هم اکنون ما در گروه 7 کشوری نیستیم که استیکر آهنگ برای آنها بدون‌ هیچگونه دردسری فعال‌ شده است . براین‌اساس لازم‌ خواهد بود تا راه هایی را که منجر‌ به فعال‌ شدن‌ استیکر موزیک‌ اینستاگرام می‌شود‌ را آزمایش کنیم .

حتما میان دوستان و رفقا خودتان دیده‌ اید که استیکر آهنگ بر روی استوریهای خودشان می‌گذارند . پس عمل غیرممکنی نخواهد بود و می توان با چند روش آسان این امکان‌ را در بخش‌ استوری روشن کرد‌ .

مطالب پیشنهادی :   بازگردانی پیج اینستاگرام + بازگردانی پیج زیر سن قانونی

1. آپدیت کردن اینستاگرام

اولین‌ شیوه برای روشن نمودن آهنگ اینستاگرام آپدیت کردن‌ بوده است . برای اینکه آخرین‌ تغییرات برای نرم افزار اینستاگرام شما فعال‌ گردد ، ضروری است‌ که اینستاگرام شما به نهایی ورژن حاضر بروز‌ گردد . پس ابتدا‌ از آپدیت بودن‌ اپ اینستاگرام خودتان اطمینان‌ حاصل‌ نمائید . در صورت‌ آپدیت نبودن ، قادر خواهید بود اینستاگرام خودتان از طریق‌ گوگل پلی و یا کافه‌ بازار‌ آپدیت کنید‌ .

2. استفاده از ابزار تغییر IP

بعد از اینکه گوشتون رو به آخرین‌ ورژن بروز‌ کردید ، زمان آن است‌ که آی پی خودتان را تغییر‌ دهید . برای این کار‌ به ابزار‌ تعویض آی پی یا همان (قندشکن) نیاز دارید . ترجیحا هنگام‌ استفاده‌ از ماشین تغییر‌ آی پی ، آن را روی آی پی کشور‌های‌ گفته شده‌ در بالا‌ تنظیم‌ نمائید . در این صورت‌ فرایند فعال کردن موزیک اینستاگرام آسان تر و سریع‌ تر رخ می‌دهد .

3. Log Out کردن از اینستاگرام

خارج شدن از اینستاگرام زمانی پیشنهاد میشه که شما ازفیلترشکن استفاده کنید و استیکر موزیک براتون فعال نشده باشه. در این صورت پیشنهاد میشه یکبار از حساب اینستاگرامتون خارج بشید و مجددا وارد بشید.حواستون باشه وقتی میخواین خارج بشید رمز پیجتون رو داشته باشید 🙂

4. Uninstall کردن اینستاگرام

راه های دیگه فعالسازی موزیک در استوری این است که اینستاگرام خود را یک بار پاک کنید و دوباره نصب کنید. بعضی از یوزر ها گفته‌اند که این راه برای آنها مفید‌ بوده‌ است‌ . زیرا به تنظیم‌ دوباره و پاک‌ شدن‌ حافظه‌ ی پنهان اینستاگرام منجر‌ می گردد و تغییرات تازه از جمله فعال‌ شدن‌ موسیقی اینستاگرام اعمال‌ می‌شود‌ .

5. تغییر اکانت از حالت بیزینسی به اکانت شخصی

اینستاگرام محدودیت‌هایی‌ را برای اکانتهای بیزینسی اجرا می‌کند‌ . مثلا برای اکانتهای بیزینسی برخی‌ آهنگها در library اینستاگرام آماده نمی‌باشند . این آهنگها به علت قانون‌ کپی‌ رایت برای این اکانتها غیرقابل دسترس می باشند . از طرفی دیده‌ می شود که تعدادی اشخاص بعد‌ از تغییر‌ اکانتشان به حالت‌ بیزینسی ، استیکر آهنگ اینستاگرام از دسترسشان خارج‌ شده‌ است‌ . ازاین‌رو چنانچه اکانت شما بیزینسی می باشد ، و همه‌ی روش های آورده شده را آزمایش کرده‌اید و همچنان استیکر آهنگ برای شما در دسترس نبوده ، توصیه‌ می‌کنیم‌ یک مرتبه اکانت خود‌ را از حالت‌ بیزینسی به اکانت خصوصی تغییر‌ دهید .

مطالب پیشنهادی :   دیلیت اکانت اینستاگرام یا حذف اکانت اینستاگرام (2022)

نحوه استفاده از استیکر موزیک اینستا

استفاده‌ از استیکر آهنگ بسیار‌ ساده‌ است‌ . برای گذاشتن‌ آهنگ روی استوری خودتان کافیست مرحله‌های پایین را انجام دهید

انتخاب آهنگ با استیکر موزیک اینستا

  1. وارد ا اینستاگرام بشید و به قسمت استوری مراجعه کنید.
  2. یک عکس و یا ویدئو را از گالری خود انتخاب کنید. (می‌‌توانید از دوربین بخش استوری نیز استفاده کرده عکس و یا فیلمی را در همان لحظه بگیرید.)
  3. سپس علامت استیکر را در بالای صفحه لمس کنید.

فعال کردن موزیک اینستاگرام

1- از بین استیکر های اینستاگرام، استیکر موزیک را انتخاب کنید.

انتخاب موزیک e1649023772143

2- آهنگ مورد نظرتان را از قسمت Search music جستجو و انتخاب کنید.

جستجو و انتخاب آهنگ e1649023808696

تنظیمات آهنگ در استیکر موزیک

1- از قسمت انتهایی صفحه می‌توانید تنظیم کنید کدام قسمت از آهنگ در 15 ثانیه ی استوری پخش شود.

تنظیمات استیکر موزیک e1649023834560

  1. در همان بخش، یک علامت دایره می‎‌بینید که روی آن عدد 15 نوشته شده است. از آن طریق می‌توانید تنظیم کنید تا چند ثانیه از آهنگ، در استوری شما پخش شود.

انتخاب زمان موزیک e1649023860927

  1. پس از انتخاب علامت تایمر می‌توانید تا حداکثر 15 ثانیه و حداقل 5 ثانیه زمان پخش موسیقی را تعیین کنید.

زمان e1649023884321

  1. چند آیکون کوچک دیگر نیز وجود دارند که دوتای آنها مربوط به کاور آهنگ و بقیه موارد فونت هایی هستند که متن آهنگ با آنها نمایش داده می‌شود.
  2. می‌توانید با آن آیکون های کوچک، کاور موسیقی مورد نظرتان را روی عکس استوری بیاندازید.

کاور آهنگ e1649023908413

  1. همچنین می‌توانید انتخاب کنید تا متن موسیقی انتخابی شما روی استوریتان قرار بگیرد.

کاور آهنگ 1 e1649023929479

  1. برای نمایش متن موزیک در استوری چهار فونت مختلف وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آنها متن موزیک مورد نظر را روی استوری خود بیندازید.
  2. در نهایت گزینه ی Done را در بالای صفحه، سمت راست لمس کنید و استوری خود را Share کنید.
مطالب پیشنهادی :   دیلیت اکانت اینستاگرام یا حذف اکانت اینستاگرام (2022)

مطلب : چنانچه آهنگ انتخابی شما یک آهنگ ایرانی هست ، بایست بدانید که متن‌ تعدادی از آهنگهای ایرانی در بایگانی اینستاگرام آماده نیست‌ ! در این حالت‌ قادر خواهید بود کاور آن آهنگ را بر روی تصویر استوری خودتان قرار دهید .

 

سوالات پرتکرار در زمینه‌ی موزیک اینستاگرام

علت نبودن آیکون موزیک برای اینستاگرام چیست؟

استیکر آهنگ اینستاگرام یکی از ویژگی های اینستاگرام بوده است که بصورت محدود‌ و تنها برای چند کشور‌ فعال‌ بوده است . برای دسترسی به آن ضروری است‌ تا روش هایی را پیاده سازی کنیم . برای آگاهی از این روش ها به نوشته کامل‌ پست مراجعه‌ نمایید…

چرا بعضی استوری ها که استیکر موزیک دارن برای من بصورت بی صدا هست؟

دلیل این مبحث فعال‌ نبودن استیکر موسیقی برای اکانت شما می باشد . برای فعالسازی استیکر آهنگ از روش های گفته می شود در نوشته استفاده‌ نمائید .

جمع بندی

ما در این نوشته در درباره استیکر آهنگ اینستاگرام و روش ی استفاده‌ از آن صحبت‌ کردیم . همچنین‌ روش هایی را شناسایی کرده‌ایم که شما با بکارگیری از آنها قادر خواهید بود استیکر موزیک‌ را در اینستاگرام خودتان روشن نمائید .

در صورتی که در خصوص استفاده‌ از استیکر آهنگ اینستاگرام و شیوه ی فعال‌ سازی آن پرسش یا ابهامی برای شما پیش‌ آمده است‌ ، آن را در بخش کامنتها با ما در بین بگذارید . در اسرع وقت‌ پاسخگوی سوالات و نظرات شما هستیم .

در مقاله های قبلی میتوانید آموزش های بازگردانی پیج اینستاگرام و دیلیت اکانت اینستاگرام را مشاهده کنید

از توجه‌ و همراهی‌ شما سپاسگزاریم !

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *